Forum ZakonBoruty
Forum Gildii ZakonuBoruty
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik dla łuczniczki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZakonBoruty Strona Główna -> Archers
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diaboł
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaer Morhen

PostWysłany: Czw 20:23, 17 Lis 2005    Temat postu: Poradnik dla łuczniczki

Łuczniczka
Wiele osób mówi, że łuczniczka jest najłatwiejszą postacią w grze. Ale co znaczy najłatwiejszą? Najłatwiej ją rozbudować czy jak? Jeśli znamy możliwości i ograniczenia danej postaci to każda z nich będzie dla nas łatwa w rozwoju.

Główną cechą łuczniczki jest Zwinność (Agility) dlatego głównie w tą cechę powinniśmy inwestować swoje punkty. Agility zwiększa nam Evasion Point (zdolność unikania ciosów) oraz On Target Point (Celność). Są to najważniejsze wg mnie cechy dla łucznika. Bo pozwalają nam zabić przeciwnika zanim do nas dobiegnie a jak już dobiegnie to unikamy jego ciosów.
Ponieważ łuczniczka jest słaba i niejednokrotnie przyjdzie jej walczyć twarzą w twarz z demonami dlatego potrzebny jest jej też w miarę wysoki poziom zdrowia (Health) i na drugim miejscu powinniśmy się skupić właśnie na tym.
Agility i Health to nie wszystko. Bowiem co nam ze zwinności jeśli zadajemy zbyt słabe ciosy. Do zwiększenia siły ciosów (Max i Min Attack Damage) służy Strength. Oprócz tego Siła zwiększa naszą celność i to nawet lepiej niż Agility, co godne jest odnotowania.
Zatem nasza postać powinna dąrzyć do mniej więcej czegoś takiego:

Agility: 95
Health: 75
Strength: 55

Odpowiada to temu co napisałem wyżej. I dodam jeszcze jedną uwagę. NIE DODAJEMY PUNKTÓW DO NICZEGO INNEGO. Jeśli tak zrobiłeś/aś to najlepiej zagraj od nowa inną postacią... no chyba, że masz 50 lvl i żal Ci odstawiać postać.

Oczywiście podany tu wzorzec nie jest "jedynie słuszny" choć jest najpopularniejszy wśród łuczników. Można bowiem podąrzyć odmienną drogą. Można po równo dodawać na przykład do Health i Strength do poziomu 50 punktów czy do 70, jednak zawsze na pierwszym miejscu stawiaj Agility. Można też drastycznie zmienić strategię. Na przykład można rozwinąć postać do czegoś takiego:

Agility: 100
Health: 80

nie dodając nic do Strength. Co przez to zyskamy? Doskonale unikamy ciosy przeciwników... gdy nas ktoś dopadnie to musi się okropnie namęczyć, żeby nas zabić, gdyż posiadamy niewyobrażalną (choć nie nieskończoną) ilość zdrowia. Nie bez powodu takich łuczników nazywa się Tank Archer (Łucznik-Czołg). Minusem takiej postaci jest relatywnie niższy poziom celności i przy odpornych demonach możemy mieć czasami problemy. Ale problemy to chyba podstawa każdej gry.

Można oczywiście zrobić na odwrót. Zamiast w Health ładować tylko w Strength. Jednak tej metody nie polecam. Bowiem przy starciach z potężnymi przeciwnikami (Dogebbi czy Skeletony) zginiemy prędzej niż zdąrzymy się połapać, że warto uciekać. I niestety nie uratuje nas ani ogromnie wysoka celność ani wysoka zdolność unikania ciosów.
Zapamiętaj więc jedno... bez względu na to jak rozwijasz postać nie zapomnij o zdrowiu.

Jeśli już rozjaśniłem Ci trochę sposób budowania Archera to przejdźmy do Skilli.
Najważniejszym Skillem na początku kariery łucznika jest STAGGERING BLOW i polecam ładować swoje pierwsze Skill Pointy tylko w to aż do ukończenia treningu. Używanie jest proste. Po wybraniu przeciwnika nasz łuk pulsuje przez około 4 sekundy a następnie wypuszcza śmiercionośną strzałę. Jeśli zrobicie tak jak poleciłem to do 30 lvl będziecie tym Skillem rozwalać demony od jednego (słownie 1 Smile) strzała.
Pozostałe Skille bardzo ważne dla Łuczniczki to:
CONCENTRATION: Każdy punkt koncentracji dodaje Ci dwa On Target Pointy więc zdecydowanie zwiększa to Twoją celność. Tak więc nie żałuj punktów na tą umiejętność.
FATAL BLOW oraz CHANCE OF CAPTURE (na póżniejszym poziomie): jest to umiejętność, która zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia Critical Hit - ciosu który jest o połowę potężniejszy od normalnego uderzenia. Bardzo dobry Skill. Połącz to jeszcze ze Staggering Blow lub z dodatkowymi zniszczeniami jakie oferują upgradowane bronie (na wyższych poziomach gry) a tym bardziej docenisz wartość tego Skilla. Dodatkowo zwiększa on wartość On Target Point zależnie od poziomu, na którym jest Twoja postać. Zwróć jeszcze uwagę, że ten Skill po Grade 10 nie zwiększa już szansy na Critical Hit (tylko jego siłę), więc zwiększać go powyżej 10G to tylko kwestia gustu.
HEARTBREAKER: ulepszona wersja Staggering Blow. Pozwala dodatkowo otępić przeciwnika przez co nie może on wykonać żadnego ruchu przez parę sekund a ty masz czas by zadać mu kolejny cios. Choć ten Skill jest potężny to zastanawiam się czy go uruchamiać gdy posiadamy Staggering Blow napakowany na maksa, bo demony i tak idą od jednego strzała. Dodatkowo to ogłuszanie tym rzadziej się zdarza im silniejszego potwora próbujesz ogłuszyć. Po czasie nie daje to już efektu. Ale rzeczywiście w początkowej fazie gry, skill jest wypaśny. Ja zachowałem swoje Skill Pointy na umiejętności, które są dostępne na wyższych poziomach gry i nie żałuję.
FLAMY ARROW: Definitywnie zwiększa siłę Twoich strzał na okres zabijania jednego przeciwnika. Używałem i bardzo mi to pomagało zwłaszcza gdy atakowało mnie kilka duchów.
BLOWUP ARROW: Zdecydowanie ulepszona wersja Flamy Arrow. .
PERFECT EVASION: unikasz ciosu, nawet jeśli przeciwnik Cię trafił. Bardzo przydatne na wysokich poziomach gry.
To Skille, w które warto inwestować swoje punkciki.

Są jednak takie, które są średnie lub totalnie się nie nadają do niczego:
BOW MASTERY: dodaje Max i Min Damage. Ktoś może powiedzieć, że jest dobre... ale wypada jak gniot gdy porównasz to z powyższymi. Szkoda Skill Pointów.
PASSIVE ATTACK: zwiększa nastawienie wroga do ciebie, co się przejawia tym, że rzadziej Cię atakuje. Ten Skill jest tym bardziej bezużyteczny im więcej przeciwników cię atakuje.
MUSCLE SOLIDFICATION: powtórka z Bow Mastery. Zwiększa mięśnie i trudniej jest Ci potem podcierać dupę.
POISON ARROW: zatruta strzała... podzielone są opinie na temat tej umiejętności. Skill dostępny od 43 lvl. I podobno bezużyteczny do momentu gdy się go nie doładuje do 5 poziomu. No cóż... 5 punktów, można poeksperymentować.
Te Skille nie są do bani dlatego, że mi się nie podobają... nie podobają się one bowiem każdemu graczowi którego spotkałem, a który miał postać łucznika na wysokim lvl'u. A ci co ich używali i widzieli co inni robią za pomocą innych skilli to siadali na skałce i zakładali sklepy z napisem "I'm noob."


A teraz jak rozkładają się skile:

WONDERING ARCHER

* Name: Bow Mastery

Description: Use a bow more effectively.
Type: passive

Min Level: 1 Grade: 1 Min Attack Point + 0000 Max Attack Point + 0001
Min Level: 2 Grade: 2 Min Attack Point + 0001 Max Attack Point + 0002
Min Level: 3 Grade: 3 Min Attack Point + 0001 Max Attack Point + 0003
Min Level: 4 Grade: 4 Min Attack Point + 0002 Max Attack Point + 0004
Min Level: 5 Grade: 5 Min Attack Point + 0002 Max Attack Point + 0005
Min Level: 6 Grade: 6 Min Attack Point + 0003 Max Attack Point + 0006
Min Level: 7 Grade: 7 Min Attack Point + 0003 Max Attack Point + 0007
Min Level: 8 Grade: 8 Min Attack Point + 0004 Max Attack Point + 0008
Min Level: 9 Grade: 9 Min Attack Point + 0004 Max Attack Point + 0009
Min Level: 10 Grade: 10 Min Attack Point + 0005 Max Attack Point + 0010

* Name: Staggering Blow

Description: Draw a bow longer for more powerful attack.
Type: active

Min Level: 5 Grade: 1 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0000 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0019
Min Level: 6 Grade: 2 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0001 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0022
Min Level: 7 Grade: 3 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0001 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0025
Min Level: 8 Grade: 4 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0002 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0028
Min Level: 9 Grade: 5 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0002 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0031
Min Level: 10 Grade: 6 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0003 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0034
Min Level: 11 Grade: 7 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0003 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0037
Min Level: 12 Grade: 8 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0004 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0040
Min Level: 13 Grade: 9 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0004 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0043
Min Level: 14 Grade: 10 Add. Attack Point + XXXX Add. On-target Point + 0005 Hostility 100 % Increase Chance of Fatal Blow 10 % Increase Energy used : 0046

XXXX: 50 + 7/8 * skill_grade * char_agil
Max XXXX: 900

* Name: Passive Attack

Description: Skill that decreases the opponent's hostility.
Type: active

Min Level: 18 Grade: 1 Energy used : 0002
Min Level: 19 Grade: 2 Energy used : 0004
Min Level: 20 Grade: 3 Energy used : 0006

* Name: Concentration

Description: Concentrate mind for increasing the on-target point permanently.
Type: passive

Min Level: 15 Grade: 1 On-target Point + 0002
Min Level: 16 Grade: 2 On-target Point + 0004
Min Level: 17 Grade: 3 On-target Point + 0006
Min Level: 18 Grade: 4 On-target Point + 0008
Min Level: 19 Grade: 5 On-target Point + 0010
Min Level: 20 Grade: 6 On-target Point + 0012
Min Level: 21 Grade: 7 On-target Point + 0014
Min Level: 22 Grade: 8 On-target Point + 0016
Min Level: 23 Grade: 9 On-target Point + 0018
Min Level: 24 Grade: 10 On-target Point + 0020

* Name: Heart Breaker

Description: Put the arrow deeply to stop the opponent for a while.
Required: 'Staggering Blow' at grade 5
Type: active

Min Level: 26 Grade: 1 Add. Attack Point + 0012 Add. On-target Point + 0002 Hostility 50 % Increase Energy used : 0051
Min Level: 27 Grade: 2 Add. Attack Point + 0024 Add. On-target Point + 0004 Hostility 50 % Increase Energy used : 0052
Min Level: 28 Grade: 3 Add. Attack Point + 0036 Add. On-target Point + 0006 Hostility 50 % Increase Energy used : 0053
Min Level: 29 Grade: 4 Add. Attack Point + 0048 Add. On-target Point + 0008 Hostility 50 % Increase Energy used : 0054
Min Level: 30 Grade: 5 Add. Attack Point + 0060 Add. On-target Point + 0010 Hostility 50 % Increase Energy used : 0055

* Name: Fatal Blow

Description: Additional damage to the normal attack will be operating.
Type: passive

Min Level: 10 Grade: 1 Chance of Operation : 0001 % Add. Attack : 0052 %
Min Level: 11 Grade: 2 Chance of Operation : 0002 % Add. Attack : 0054 %
Min Level: 12 Grade: 3 Chance of Operation : 0003 % Add. Attack : 0056 %
Min Level: 13 Grade: 4 Chance of Operation : 0004 % Add. Attack : 0058 %
Min Level: 14 Grade: 5 Chance of Operation : 0005 % Add. Attack : 0060 %
Min Level: 34 Grade: 6 Chance of Operation : 0006 % Add. Attack : 0062 %
Min Level: 35 Grade: 7 Chance of Operation : 0007 % Add. Attack : 0064 %
Min Level: 36 Grade: 8 Chance of Operation : 0008 % Add. Attack : 0066 %
Min Level: 37 Grade: 9 Chance of Operation : 0009 % Add. Attack : 0068 %
Min Level: 38 Grade: 10 Chance of Operation : 0010 % Add. Attack : 0070 %
Min Level: 47 Grade: 11 Chance of Operation : 0010 % Add. Attack : 0072 %
Min Level: 48 Grade: 12 Chance of Operation : 0010 % Add. Attack : 0074 %
Min Level: 49 Grade: 13 Chance of Operation : 0010 % Add. Attack : 0076 %
Min Level: 50 Grade: 14 Chance of Operation : 0010 % Add. Attack : 0078 %
Min Level: 51 Grade: 15 Chance of Operation : 0010 % Add. Attack : 0080 %


APPERENTICE ARCHER

* Name: Flamy Arrow

Description: Shoot the arrow with flame to the opponent continuously.
Type: active

Min Level: 30 Grade: 1 Add. Attack Point + 0012 Add. On-target Point + 0002 Energy used : 0005
Min Level: 31 Grade: 2 Add. Attack Point + 0024 Add. On-target Point + 0004 Energy used : 0006
Min Level: 32 Grade: 3 Add. Attack Point + 0036 Add. On-target Point + 0006 Energy used : 0007
Min Level: 33 Grade: 4 Add. Attack Point + 0048 Add. On-target Point + 0008 Energy used : 0008
Min Level: 34 Grade: 5 Add. Attack Point + 0060 Add. On-target Point + 0010 Energy used : 0009

* Name: Perfect Evasion

Description: Evade opponent's physical attack perfectly.
Type: passive

Min Level: 38 Grade: 1 Chance Perfect Evasion+ 0008 %
Min Level: 39 Grade: 2 Chance Perfect Evasion+ 0009 %
Min Level: 40 Grade: 3 Chance Perfect Evasion+ 0010 %
Min Level: 41 Grade: 4 Chance Perfect Evasion+ 0011 %
Min Level: 42 Grade: 5 Chance Perfect Evasion+ 0012 %
Min Level: 43 Grade: 6 Chance Perfect Evasion+ 0013 %
Min Level: 44 Grade: 7 Chance Perfect Evasion+ 0014 %
Min Level: 45 Grade: 8 Chance Perfect Evasion+ 0015 %
Min Level: 46 Grade: 9 Chance Perfect Evasion+ 0016 %
Min Level: 47 Grade: 10 Chance Perfect Evasion+ 0017 %

* Name: Muscle Solidation

Description: Solidate muscles for increasing Min attack point for a while.
Type: active

Min Level: 42 Grade: 1 Min Attack Point + 5 Energy used : 92

* Name: Poison Arrow

Description: Use poison on the end of the arrow. Poison item is needed for using.
Type: active

Min Level: 43 Grade: 1 Add. Damage + XXXX Continuous Time 0020 Sec Energy used : 15
Min Level: 44 Grade: 2 Add. Damage + XXXX Continuous Time 0030 Sec Energy used : 15
Min Level: 45 Grade: 3 Add. Damage + XXXX Continuous Time 0040 Sec Energy used : 15
Min Level: 46 Grade: 4 Add. Damage + XXXX Continuous Time 0050 Sec Energy used : 15
Min Level: 47 Grade: 5 Add. Damage + XXXX Continuous Time 0060 Sec Energy used : 15

XXXX: char_level + skill_grade * 10

* Name: Blow-up Arrow

Description: Arrow blows up after the arrow gets on target.
Required: 'Flamy Arrow' at grade 5
Type: active

Min Level: 46 Grade: 1 Add. Attack Point + 0019 Add. On-Target Point + 0002 Hostility 75 % Increase Energy used : 0009
Min Level: 47 Grade: 2 Add. Attack Point + 0038 Add. On-Target Point + 0004 Hostility 75 % Increase Energy used : 0011
Min Level: 48 Grade: 3 Add. Attack Point + 0057 Add. On-Target Point + 0006 Hostility 75 % Increase Energy used : 0012
Min Level: 49 Grade: 4 Add. Attack Point + 0076 Add. On-Target Point + 0008 Hostility 75 % Increase Energy used : 0014
Min Level: 50 Grade: 5 Add. Attack Point + 0095 Add. On-Target Point + 0010 Hostility 75 % Increase Energy used : 0015



EXPERT ARCHER

* Name: Focus Shot

Description: Focus the target slowly for more accurate and powerful attack. Attack Power is depend on the time you focus.
Type: active

Min Level: 50 Grade: 1 Energy used : 0030
Min Level: 56 Grade: 2 Energy used : 0035
Min Level: 60 Grade: 3 Energy used : 0040
Min Level: 66 Grade: 4 Energy used : 0045
Min Level: 69 Grade: 5 Energy used : 0050

* Name: Range Extension

Description: Attack longer distance than the weapon's effective distance.
Type: passive

Min Level: 51 Grade: 1 Add. Range : 0020
Min Level: 58 Grade: 2 Add. Range : 0040
Min Level: 67 Grade: 3 Add. Range : 0060

* Name: Lightning Resistance

Description: Increase the resistance on Lightning.
Type: active

Min Level: 52 Grade: 1 Lightning Resistance + 0015 % Lasting Time : 900 Energy used : 0053
Min Level: 64 Grade: 2 Lightning Resistance + 0020 % Lasting Time : 900 Energy used : 0064

* Name: Ice Resistance

Description: Increase the resistance on Ice.
Type: active

Min Level: 52 Grade: 1 Ice Resistance + 0015 % Lasting Time : 900 Energy used : 0053
Min Level: 64 Grade: 2 Ice Resistance + 0020 % Lasting Time : 900 Energy used : 0064

* Name: Fire Resistance

Description: Increase the resistance on fire.
Type: active

Min Level: 52 Grade: 1 Fire Resistance + 0015 % Lasting Time : 900 Energy used : 0053
Min Level: 64 Grade: 2 Fire Resistance + 0020 % Lasting Time : 900 Energy used : 0064

* Name: Powerful Arrow of Silence

Description: Block the opponent's magic, and consume the target's MP for 10 seconds.
Type: active

Min Level: 53 Grade: 1 MP Consumption per 1 sec : 0050 Lasting Time : 10 Energy used : 0100
Min Level: 63 Grade: 2 MP Consumption per 1 sec : 0120 Lasting Time : 10 Energy used : 0120

* Name: Perfect Evasion 2

Description: Evade opponent's physical attack perfectly.
Required: 'Perfect Evasion' at grade 10
Type: passive

Min Level: 54 Grade: 1 Chance Perfect Evasion + XXXX %
Min Level: 62 Grade: 2 Chance Perfect Evasion + XXXX %
Min Level: 68 Grade: 3 Chance Perfect Evasion + XXXX %

XXXX: evade + 7 + skill_grade

* Name: Curse Resistance

Description: Increase the resistance on Curse.
Type: active

Min Level: 55 Grade: 1 Curse Resistance + 0015 % Lasting Time : 900 Energy used : 0036
Min Level: 65 Grade: 2 Curse Resistance + 0020 % Lasting Time : 900 Energy used : 0050

* Name: Non-Attribution Resistance

Description: Increase the resistance on Non-Attribution.
Type: active

Min Level: 56 Grade: 1 Non-Attribution Resistance + 0015 % Lasting Time : 900 Energy used : 0036
Min Level: 65 Grade: 2 Non-Attribution Resistance + 0020 % Lasting Time : 900 Energy used : 0050

* Name: Mysterious Arrow

Description: Shoot several arrows to the target. When it hit the target, it explodes and the target gets continuous damage for 5 seconds.
Type: active

Min Level: 57 Grade: 1 Shoot 0003 arrows to the target continuously. Energy used : 0042
Min Level: 67 Grade: 2 Shoot 0004 arrows to the target continuously. Energy used : 0053
Min Level: 70 Grade: 3 Shoot 0005 arrows to the target continuously. Energy used : 0064[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzulf
Red Devil Monster
Red Devil Monster



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Europy =)

PostWysłany: Pią 0:38, 18 Lis 2005    Temat postu:

dokonczenie powyzszej listy skillow (zrodlo: [link widoczny dla zalogowanych] ):

* Name: Emergency Escape

Description: Run fastly to escape from the danger temporally It effects on all your group members who are near you.
Type: active

Min Level: 59 Grade: 1 Lasting Time : 38

* Name: Critical Hit

Description: The power of attack is increased. And the percentage of activation remains same as 15%
Type: passive

Min Level: 61 Grade: 1




Imperial Commander

* Name: Life Absorption

Description: Reduce the target's HP and absorb some part of the HP.
Type: active

Min Level: 50 Grade: 1 Energy used : 0026
Min Level: 57 Grade: 2 Energy used : 0032
Min Level: 66 Grade: 3 Energy used : 0038

* Name: Pain

Description: Give mental pain to the selected target continuously.
Type: active

Min Level: 51 Grade: 1 Energy used : 0048
Min Level: 56 Grade: 2 Energy used : 0056
Min Level: 62 Grade: 3 Energy used : 0064
Min Level: 68 Grade: 4 Energy used : 0072

* Name: Speed of Attack Reducer

Description: Reduce the target's speed of physical attack for a while.
Type: active

Min Level: 52 Grade: 1 Speed of Attack reduces by 0030 % Lasting Time : 15 Energy used : 20
Min Level: 61 Grade: 2 Speed of Attack reduces by 0060 % Lasting Time : 15 Energy used : 20

* Name: Decrease of Target Range

Description: Decrease 50% 0f the range of selected target.
Type: active

Min Level: 52 Grade: 1 Lasting Time : 15 Energy used : 50

* Name: Sight Interruption

Description: Reduce the opponent's movement instantly by 50%.
Type: active

Min Level: 53 Grade: 1 Time : 0008 Energy used : 68
Min Level: 58 Grade: 2 Time : 0016 Energy used : 68
Min Level: 69 Grade: 3 Time : 0024 Energy used : 68

* Name: MP Vaporization

Description: Vaporize the target's MP for certain amount of time.
Type: active

Min Level: 53 Grade: 1 MP Consumption for 0350 Energy used : 0056
Min Level: 65 Grade: 2 MP Consumption for 0600 Energy used : 0072

* Name: Curse of Critical Hit

Description: Decrease the activation percentage of Critical Hit temporally.
Type: active

Min Level: 54 Grade: 1 Percentage of Critical Hit - 0050 % Lasting Time : 0070 Energy used : 26
Min Level: 67 Grade: 2 Percentage of Critical Hit - 0075 % Lasting Time : 0090 Energy used : 26

* Name: Curse of Strength

Description: Decrease the target's strength temporally.
Type: active

Min Level: 55 Grade: 1 Strength - 0024 % Lasting Time : 0070 Energy used : 38
Min Level: 63 Grade: 2 Strength - 0048 % Lasting Time : 0090 Energy used : 38

* Name: Curse of Health

Description: Decrease the target's health temporally.
Type: active

Min Level: 56 Grade: 1 Health - 0012 % Lasting Time : 0070 Energy used : 38
Min Level: 63 Grade: 2 Health - 0024 % Lasting Time : 0090 Energy used : 38

* Name: Curse of Agility

Description: Decrease the target's Agility temporally.
Type: active

Min Level: 56 Grade: 1 Agility - 0020 % Lasting Time : 0070 Energy used : 42
Min Level: 64 Grade: 2 Agility - 0040 % Lasting Time : 0090 Energy used : 42

* Name: Curse of Intelligence

Description: Decrease the target's Intelligence temporally.
Type: active

Min Level: 57 Grade: 1 Intelligence - 0024 % Lasting Time : 0070 Energy used : 42
Min Level: 64 Grade: 2 Intelligence - 0048 % Lasting Time : 0090 Energy used : 42

* Name: Curse of Wisdom

Description: Decrease the target's Wisdom temporally.
Type: active

Min Level: 58 Grade: 1 Wisdom - 0016 % Lasting Time : 0070 Energy used : 38
Min Level: 66 Grade: 2 Wisdom - 0032 % Lasting Time : 0090 Energy used : 38

* Name: Curse of Defense

Description: Decrease the target's Defense temporally.
Type: active

Min Level: 59 Grade: 1 Short Range Defense - 0012 % Long-Range Defense - 0008 Lasting Time : 0040 Energy used : 83
Min Level: 67 Grade: 2 Short Range Defense - 0020 % Long-Range Defense - 0014 Lasting Time : 0050 Energy used : 83

* Name: Poison Cloud

Description: Spread the poison cloud and give continuous damage to the all player in the poison cloud. Poison cloud stays for 12 seconds.
Type: active

Min Level: 59 Grade: 1 Lasting Time : 12 Energy used : 0116
Min Level: 70 Grade: 2 Lasting Time : 12 Energy used : 0132

* Name: Loss of Confidence

Description: Decrease the target's On-Target Point temporally.
Type: active

Min Level: 61 Grade: 1 On-Target Point -50 % Lasting Time : 10 Energy used : 98

* Name: Sight Blockade

Description: Block the target's sight and make the target blind.
Type: active

Min Level: 62 Grade: 1 Lasting Time : 10 Energy used : 100

* Name: Buff Remover

Description: Disable all the buffs from the target.
Type: active

Min Level: 63 Grade: 1 Energy used : 68




Free Skills

* Name: Arrow of Silence

Description: Block the opponent's magic temporally. It can't be used on monsters.
Type: active

Min Level: 25 Grade: 1 Energy used : 72

* Name: Chance Capture

Description: Increase the chance of Fatal Blow with its potential power.
Type: active

Min Level: 30 Grade: 1 chance of Fatal Blow + 0005 % Add. On-target Point + 0001
Min Level: 35 Grade: 2 chance of Fatal Blow + 0007 % Add. On-target Point + 0002
Min Level: 40 Grade: 3 chance of Fatal Blow + 0009 % Add. On-target Point + 0003
Min Level: 45 Grade: 4 chance of Fatal Blow + 0011 % Add. On-target Point + 0004
Min Level: 50 Grade: 5 chance of Fatal Blow + 0013 % Add. On-target Point + 0005

* Name: Life Extension

Description: Add more Health Points to your original HP forever.
Type: passive

Min Level: 50 Grade: 1 Hp Revision: 0024 %
Min Level: 55 Grade: 2 Hp Revision: 0034 %
Min Level: 60 Grade: 3 Hp Revision: 0044 %
Min Level: 65 Grade: 4 Hp Revision: 0054 %
Min Level: 70 Grade: 5 Hp Revision: 0064 %
_______________________________________________________________



mozna jeszcze dodac do wisdom zeby ostatecznie z 20 miec aby scinanie glow nie zwracalo mniej MP niz jeden staggering blow czy nawet Heartbreaker.


a tutaj calkiem przejzysty poradnik ktory mnie pomogl rozpoczac gre luczniczka z przykladowymi postaciami:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZakonBoruty Strona Główna -> Archers Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin